اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

فیسبوک تیم بلاکچین خود را گسترش می‌دهد

تیم بلاکچین فیسبوک در ماه می و با هدف بررسی فرصت‌های موجود در تکنولوژی بلاکچین راه‌اندازی شده و قرار است ۵ نفر به آن اضافه شوند

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی فیسبوک(Facebook)، که در حوزه‌ی شبکه‌ها‌ی اجتماعی فعالیت می‌کند، هم‌اکنون برای متخصصان بلاکچین در زمینه‌ها‌ی علوم داده‌ها، مهندسی نرم‌افزار و بازاریابی در منلو پارک(Menlo Park) کالیفرنیا، پنج فرصت شغلی پیشنهاد می‌کند. به نظر می‌رسد، این کمپانی به کمک فن‌آوری بلاکچین ویژگی‌های جدید‌ی را به کاربرانش ارائه خواهد داد.

 

با وجود این‌که برنامه‌های کمپانی فیسبوک در حوزه‌ی بلاکچین نامشخص است، آگهی‌های موجود در صفحات این کمپانی، هدف این برنامه را کمک به «میلیون‌ها کاربر این شبکه‌ی اجتماعی در دستیابی به امکاناتی که هم اکنون در اختیار ندارند،» عنوان می‌کند. بعلاوه، «خدمات منصفانه مالی، روش‌های جدید حفظ و به اشتراک‌گذاری اطلاعات» نیز به عنوان برخی از کاربرد‌های احتمالی این فن‌آوری عنوان شده است.

تیم بلاکچین کمپانی فیسبوک در ماه می و با هدف بررسی این تکنولوژی نو‌ظهور راه اندازی شد. این تیم توسط دیوید مارکوس(David Marcus)، سرپرستی می‌شود. وی در گذشته معاون بخش توسعه‌ی برنامه‌ی پیام رسان این کمپانی بوده است. فیسبوک، در ماه ژوئن ایوان چنگ(Evan Cheng)، مهندس ارشد این کمپانی را به عنوان «مدیر مهندسی بلاکچین منصوب کرد.»

فیسبوک در آگهی منتشر شده اعلام کرده است که بخش بلاکچین در این شرکت به عنوان یک استارت آپ درون شرکت ایجاد شده است و هدف آن به‌کارگیری از تکنولوژی بلاکچین در مقیاس این شرکت است.

فیسبوک همچنین به مهندس و متخصص داده‌ها نیاز دارد و الزاماتی از جمله تخصص در تحلیل با کیفیت داده‌ها، اطلاع رسانی از روش‌های مختلف تحلیل داده‌ها، تصمیم‌گیری در زمینه‌ی محصولات و «ایجاد مدلی از رفتار کاربران به منظور تحلیل و یا سیستم‌های تولید انرژی.» را برای این کار عنوان کرده است.

فیسبوک به دو مهندس نرم‌افزار بلاکچین مشتاق و توانمند که قادر باشند پیچیدگی‌های ساخت یک پلتفرم مقیاس‌پذیر را برعهده بگیرند، نیاز دارد.

این کمپانی «برای تشکیل و مدیریت یک تیم بازاریابی، به منظور بررسی فرصت‌هایی که توسط بلاکچین ارائه می‌شود،» به مدیر بازاریابی محصولات نیاز دارد. این موضوع احتمالا نشان می‌دهد که فیسبوک تنها بررسی امکان استفاده از بلاکچین را در نظر نگرفته است، بلکه تیم بازاریابی باید طرح‌های کاربردی و قابل ارائه به بازار این کمپانی را نیز مدیریت کنند.

آیا گسترش تیم بلاکچین فیسبوک، اشتیاق این شرکت به این فن‌آوری نو‌ظهور را نشان می‌دهد و به زودی شاهد ادغام این تکنولوژی با شبکه‌ی اجتماعی این شرکت خواهیم بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Coindesk
دکمه بازگشت به بالا