- خوردن یک همبرگر حالا راهی است برای ماین کردن ارزهای رمزگذاری شده، که مشتریان میتوانند از ارزهای استخراج شده برای خرید یک وعدهی غذایی و یا خرید و فروش آن با سایر مشتریان استفاده کنند. از این طریق، پاداشهای سنتی مشتریان به چیزی تبدیل میشوند که مشتریان میتوانند آنها را کنترل کنند
شرکتها به طور مداوم برنامههای وفادارای بسیاری را با فانتزی زیاد اجرا میکنند اما بدلیل هیجان کمی که از سمت سرمایهگذاران حداقل تا زمانی که تا حدودی بازخوردی از این برنامهها مشخص شود، وجود دارد، نتیجهی کمی دریافت میکنند. اما یکی از شعب رستورانهای Hooters نشان داده که چطور میتوان این وضعیت را تغییر داد، فقط با استفاده از این کلمههای جادویی، بیتکوین، کریپتو و بلاکچین.
شرکت هولدینگهای Chanticleer صاحب بسیاری از برندهای رستورانهای فست فود و همچنین چند شعبه از مجموعه رستورانهای Hooters و دارندهی سهم کوچکی از سهام Hooters آمریکا است. ارزش سهام شرکت پس از آنکه روز سهشنبه اعلام کرد قصد دارد از Mobivitymind “یک پلتفرم مهندسی شده بر مبنای بلاکچین” استفاده تا یک ارز رمزگذاریشده برای سیستم وفاداری و پاداش مشتریان ایجاد کند ، 50 درصد افزایش پیدا کرد.
Michael D. Pruitt رییس و مدیر عامل هولدینگهای Chanticleer اینگونه میگوید:
ما میخواستیم برنامهی وفاداری موجود خود را با چیزی تغییر دهیم که مشتریان ما بتوانند از پاداشهای خود استفادهی بهتری ببرند. Mobivity Merit یک ارز رمزگذاریشدهی واقعی است که دقیقا از همان اصول و زیرساختی که بیتکوین، اتریوم، ریپل، لایتکون و سایر ارزها استفاده میکنند، بهره میبرد تا مشتریان ما بتوانند از پاداشهای دریافتی خود، به طور کلی به روش جدیدی استفاده کنند.
ماینینگ خوشمزه
Mobivity و Chanticleer برنامهریزی کردهاند تا این سیستم جدید ظرف مدت 6 ماه اجرایی شده و آغاز به کار کند و انتظار دارند که این سیستم تا پایان سال در تمام برندهای آنها اجرایی شود. این سیستم به سادگی این امکان را به مشتریان میدهد تا در ازای امتیاز یا پاداشی که برای خوردن یک همبرگر “ماینکردن” در یک شعبه از برندهای آنها دریافت کردهاند، بتوانند به سادگی یک ساندویچ مرغ در شعبه یا برند دیگری از آنها دریافت کنند یا آن امتیاز را با دوستان خود خرید و فروش کنند تا آنها بتوانند از این امتیاز استفاده کنند.
انتظار میرود که سرمایهگذاران سهام، در زمان حال عاقلانه عمل کنند و خواستار چیزی بیشتر از یک فناوری پیشگامانه باشند. هر چند که بارها و بارها در چند ماه اخیر دیدهایم که شرکتهای به طور وسیعی در حال ورود به موارد مربوط به بلاکچین هستند چون بازخورد آن را دریافت کردهاند. هیچ توقفی برای این تکنولوژی نمیتوان متصور شد، مگر اینکه نهاد قانونگذاری نقطهی توقفی برای آن ایجاد کند.
به گفتهی Dennis Becker مدیر عامل Mobivity :
خوردن یک همبرگر حالا راهی است برای ماین کردن ارزهای رمزگذاری شده، که مشتریان میتوانند از ارزهای استخراج شده برای خرید یک وعدهی غذایی و یا خرید و فروش آن با سایر مشتریان استفاده کنند. از این طریق، پاداشهای سنتی مشتریان به چیزی تبدیل میشوند که مشتریان میتوانند آنها را کنترل کنند
نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این یک حرکت خلاقانه است و میتواند موفق شود؟
و یا فقط یک حرکت تبلیغاتی است؟ نظرهای خود را با ما در میان بگذارید.