
- گسترش فنآوری بلاکچین و رمزارزها در سطح جهان توجه شرکتهای فعال در حوزهی شبکههای اجتماعی و پیامرسانها را جلب کرده است. در حقیقت این شرکتها با استفاده از تعداد گستردهی کاربران خود میتوانند این فنآوری را در راستای افزایش سودآوری شرکت مورد استفاده قرار دهند. شرکت لاین نیز که توکن لینک(Link) را منتشر کرده است، اخیرا برنامهی پاداشدهی را برای گسترش این فنآوری در میان کاربران خود راهاندازی کرده است.
برنامهی ارائهی پاداش لاین راهاندازی شده است
شرکت مالک برنامهی پیامرسانی لاین(LINE) که در سراسر ژاپن بیش از 84 میلیون کاربر را در اختیار دارد، در روز جمعه اعلام کرد که برنامهی پاداشدهی به کاربرانی که از خدمات دیجیتالی این شرکت استفاده میکنند را آغاز کرده است.
کاربران با اتصال حساب کاربری خود نزد شرکت لاین با سه محصول نرمافزاری این شرکت که لاین پی(LINE Pay)؛ اپلیکیشن ارسال حواله و تسویه حساب، لاین سکوریتیز(LINE Securities)؛ اپلیکیشن سرمایهگذاری شخصی و لاین اسکور(LINE Score)؛ ابزار اعتبار سنجی پاداش دریافت خواهند کرد.
برنامهی پاداشدهی بخشی از تلاش شرکت لاین برای ترویج نوآوریهای مبتنی بر فنآوری بلاکچین را تشکیل میدهد. این شرکت در سال 2018 یک آزمایشگاه داخلی را برای توسعهی برنامههای غیرمتمرکز کاربردی(dApps) مبتنی بر نوآوری لاین بلاکچین تاسیس کرده است.
توکنهای لینک در میان کاربران اپلیکیشنهای شرکت لاین توکن توزیع شده است
بر اساس گزارش کوینیت، شرکت لاین کیفپول داراییهای دیجیتالی و پلتفرم توسعهدهندگان را در ماه آگوست راهاندازی کرده است. برنامهی پاداشدهی لاین از هجدهم سپتامبر آغاز شده است و در این طرح 10 هزار کاربری که کارت اعتباری شرکت لاین را در اختیار داشتند به ارزش 2 هزار ین(19.6 دلار) توکن لینک را دریافت کردهاند. درحالی که کاربران لاین سکوریتیز تا 500 ین(4.76 دلار) توکن لینک پاداش دریافت خواهند کرد. لاین سکوریتیز در همکاری با نومورا هولدینگ(Nomura Holdings)؛ یکی از بزرگترین کارگزاریهای بازار سهام در ژاپن راهاندازی شده است.
بر اساس گزارش کوینیت، کاربران میتوانند با استفاده از سرویس مبادلات صرافی بیتمکس توکنهای لاین را به ارزهای فیات و یا دیگر رمزارزها تبدیل کنند. بر اساس دادههای صرافی بیتفرانت(Bitfront) هر توکن لینک در زمان نگارش مقاله 12 دلار ارزش دارد.
این شرکت قصد دارد کاربرانش را به شرکت در اقتصاد دیجیتالی مبتنی بر توکنها تشویق کند تا کاربران بیشتری توکن لینک را به عنوان روش پرداخت و یا افزایش کارایی مبادلات خود مورد استفاده قرار دهند.
سایر شرکتهای فعال در حوزهی پیامرسانی نیز برای استفاده از ظرفیت کاربران این پلتفرمها توکنهای بومی خودشان را توسعه میدهند. با این وجود قانونگذاری همچنان مهمترین مانع فعالیت این شرکتها را در این حوزهی نوظهور تشکیل میدهد.
نظر شما نسبت به برنامهی پاداشدهی شرکت لاین با استفاده از توکنهای منتشر شده توسط این شرکت چیست؟ آیا توکن شرکتهای فعال در شبکههای اجتماعی در آینده به جریان اصلی مبادلات مالی تبدیل خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.