اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

تشکیل اولین کمیته عملیات سیاسی مرتبط با صنعت رمزارزی توسط CoinBase

این صرافی یک کمیته‌ی عملیات سیاسی برای سازماندهی به عملیات رمزارزی سیاستمداران آمریکایی راه‌اندازی کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • با توجه به اسناد دولتی که روز جمعه منتشر شده است، صرافی رمزارزی Coinbase یک کمیته‌ی عملیات سیاسی(PAC) تشکیل داده است.

اخبار منتشر شده توسط کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده نشان می‌دهد که این صرافی در ماه ژوئن ۲۰۱۸ اقدام به تشکیل یک “کمیته‌ی اقدامات سیاسی“ کرده است، البته این صرافی برای این بخش نیاز به بودجه و یا حمایت مالی دارد. فرم 3x(که طی آن گزارش از دریافت و پرداخت یک کمیته‌ی مجاز ذکر می‌شود) نشان می‌دهد که PAC در حال حاضر هیچ کاندیدی برای مدیریت دفاتر عمومی خود در نظر ندارد. این اسناد یک دوره گزارش از ۴ ژوئن تا ۳۰ ژوئن را ارائه می‌کنند.

به گفته‌ی مرکز سیاست‌های واکنشی که یک گروه شفافیت مالی است و عملیات ردگیری پول در سیاست را انجام می‌دهد، PAC در ایالات متحده تشکیل می‌شود تا سرمایه‌ی لازم برای کاندید‌های مدیریت دفاتر عمومی را جمع‌آوری کند، که معمولا منافع خاص ایدوئولوژیکی و یا تجاری را بیان می‌کنند.

الیوت سوترز(Elliot Suthers) مدیر بخش ارتباطات صرافی Coinbase تایید کرد که صرافی یک PAC تشکیل داده است، هرچند که وی حاضر به ارائه‌ی جزئیات بیشتری نشد.

خبرگزاری CNN روز جمعه گزارش داد که شاید این مورد اولین PAC تشکیل شده توسط یک شرکت مرتبط با صنعت رمزارزی باشد، با این وجود صرافی تا کنون حدود ۸۱ هزار دلار برای مسائل سیاسی اهدا کرده است. صرافی CoinBase ۷۸ هزار دلار به بریان فورد(Brian Forde) نامزد کنگره‌ و مشاور سابق دفتر علم و فناوری سیاسی رئیس جمهور باراک اوباما، اهدا کرده است.

مابقی این پول که حدود ۳ هزار دلار است به BIT PAC اهدا شده است، که ظاهرا به دو جمهوری‌خواه جاستین آماش(Justin Amash) و جاش مندل(Josh Mandel) اهدا شده است.

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی اولین PAC صنعت رمزنگاری چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Coindesk

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا