
- بر اساس اخبار منتشر شده در ۶ می، کمپین تبلیغات آزمایشی PepsiCo که بر روی بلاکچین ایجاد شده است، افزایش ۲۸ درصدی کارایی را به همراه داشته است. به کمک این سیستم تبلیغ کنندگان تنها برای تبلیغات واقعی و کارآمد هزینه خواهند کرد.
آژانس رسانهای Mindshare اعلام کرد که این آزمایش بخشی از پروژهی پروتون(Proton) بود که از قراردادهای هوشمند به منظور اطمینان از این که کسب و کارها تنها برای تبلیغات واقعی، با حفظ نام تجاری و بدون تقلب هزینه میکنند راهاندازی شده است. شبکهی WPP ادعا کرد، در مقایسه با کمپینهایی که بدون قراردادهای هوشمند اجرا میشوند 28 درصد افزایش بازدهی در هزینههای قابل مشاهده وجود دارد. این آزمون در ماه مارس سال جاری در منطقهی آسیا-اقیانوسیه برگزار شد.
بر اساس بیانیهی مطبوعاتی، شرکتکنندگان در این آزمایش امیدوارند که این تکنولوژی میتواند بودجهی تبلیغاتی و شفافیت کلی را افزایش دهد. شرکت پپسی اعلام کرد که در حال حاظر برنامههای آزمایشی بیشتری در دست بررسی دارد تا بتواند تاثیرات کلی تکنولوژی بلاکچین را اندازهگیری کند.
بر اساس بیانیهی مطبوعاتی، قراردادهای هوشمند بر روی شبکهی بلاکچین Zilliqa Research ایجاد شدهاند. Zilliqa Research یک شرکت تکنولوژی محور در سنگاپور است.
Mindshare و Zilliqa از سال 2017 تاکنون به منظور آزمایش راهکارهای بلاکچینی، با یکدیگر همکاری میکنند.
مرورگر غیرمتمرکز Brave به کاربران خود اجازه میدهد با مشاهدهی تبلیغات پاداش دریافت کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که تشویق مشتریان امکان تقلب را کاهش داده و هزینههای تبلیغاتی را حذف میکند.
نظر شما در رابطه با کارایی سیستم تبلیغاتی بلاکچینی چیست؟ آیا تبلیغات بر بستر بلاکچین جایگزین سیستم کنونی خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.