اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

استقبال صنعت گیمینگ از بازی بلاکچینی سند باکس

گزارش شرکت مادر تی‌بی‌اس گیمینگ نشان می‌دهد که شرکت‌های بزرگ فعال در صنعت بازی به ارزش ۲.۰۱ میلیون دلار در بازی بلاکچینی سند‌باکس سرمایه‌گذاری کرده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • تی‌بی‌اس گیمینگ(TSB Gaming) همزمان با اعلام زمان برگزاری سومین مرحله از پیش فروش زمین مجازی در بازی سندباکس(Sandbox)، از مشارکت شرکت‌های بزرگ صنعت گیمینگ خبر داده است. اطلاعیه‌ی انیموکا برندز(Animoca Brands) شرکت مادر تی‌بی‌اس گیمینگ(TSB Gaming) در روز بیستم مارس نشان می‌دهد که تی‌بی‌اس گیمینگ در نیمه‌ی سوم سال 2019 عملکرد موفقی داشته است.

پشتیبانی شرکت‌های بزرگ صنعت بازی از بازی سندباکس

گزارش شرکت مادر تی‌بی‌اس گیمینگ(TSB Gaming) نشان می‌دهد که تی‌بی‌اس در محدوده‌ی زمانی نهم جولای و نوزدهم سپتامبر از طریق فروش اوراق بهادار قابل تبدیل امن(SAFE Convertible Securities) و پیش فروش توکن‌های کاربردی سند(SAND Utility Tokens) به ارزش 2.01 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است که 83 درصد آن را پول نقد و 17 درصد آن را دارایی‌های دیجیتالی تشکیل می‌دهد. شرکت‌های اسکوئر انکیس(Square Enix)، بی کریپتوز(B Cryptos)، مایند فولنس کپیتال(Mindfulness Capital) و ترو گلوبال ونچرز(True Global Ventures) سرمایه‌گذاران این پروژه را تشکیل می‌دهند. پشتیبانی شرکت‌های بزرگ از بازی بلاکچینی سندباکس چشم‌انداز روشنی را برای بازی‌های بلاکچینی ترسیم می‌کند.

تی‌بی‌اس گیمینگ

سباستین بورگت(Sebastien Borget)؛ مدیر ارشد عملیاتی پیکسول(Pixowl) و تی‌بی‌اس گیمینگ دیدگاه خود را در این زمینه‌ بیان کرده است.

سندباکس تی‌بی‌اس پیشگام بازی‌های بلاکچینی، توکن‌های غیر قابل تعویض(NFTs) و مالکیت واقعی دیجیتالی است. ما از مشارکت اسکوئر انکیس در این پروژه به عنوان یک سرمایه‌گذار استراتژیک برای پشتیبانی این این پروژه خوشحالیم. گیمر‌ها می‌توانند در فضای واقعیت مجازی و در یک محیط کاملا غیرمتمرکز به انجام بازی و مبادله‌ی دارایی‌ها با یکدیگر بپردازند. Sebastien Borget

وی اظهار داشت که مشارکت اسکوئر انیکس به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی شناخته شده‌ی بازی‌ها اتفاق مهمی برای این پلتفرم محسوب می‌شود.

پتانسیل تکنولوژی بلاکچین در ساخت بازی

بعلاوه، شرکت اسکوئر انیکس پتانسیل بازی‌های بلاکچینی را به خوبی درک کرده است. یوسوک مت‌سودا(Yosuke Matsuda)؛ رئیس شرکت اسکوئر انیکس در یادداشتی تکنولوژی بلاکچین را به عنوان یک عامل کلیدی برای پیشرفت این شرکت در آینده مطرح کرده است. وی همچنین معتقد است:

هم‌اکنون ساخت بازی‌ با استفاده از تکنولوژی بلاکچین در مراحل ابتدایی قرار ندارد و به‌تدریج این دسته از بازی‌ها حضور بسیار پُررنگ‌تری خواهند داشت. ما معتقدیم تکنولوژی بلاکچین فرصتی برای سرمایه‌گذاری پُر خطر نیست، بلکه استفاده از این تکنولوژی با هدف خلق تجربیات جدید برای مشتریان ما عامل کلیدی رشد شرکت را در آینده فراهم خواهد کرد. Yosuke Matsuda

شرکت اسکوئر انیکس ناشر عنوان‌های مشهوری همانند آخرین سری از بازی محبوب تام رایدر(Tomb Raider) و بازی فاینال فانتزی هفت(Final Fantasy VII) را که انتظار می‌رود در ماه آوریل منتشر گردد، محسوب می‌گردد.

سومین مرحله از پیش فروش زمین در بازی سندباکس

تی‌بی‌اس یک دنیای مجازی است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته می‌شود و با استفاده از این فن‌آوری امکان ساخت، فروش و کسب مالکیت آیتم‌های درون بازی را برای گیمر‌ها ایجاد می‌کند.

امکان استفاده از توکن‌های سند در بازی وجود دارد و گیمر‌ها می‌توانند توکن‌ها را خریداری کنند و یا آن‌ها را با فعالیت در درون بازی به‌دست آورند. همچنین گیمر‌ها می‌توانند توکن‌های سند را به اتر(ETH) تبدیل کنند.

بر اساس گزارش کوینیت، بازی سندباکس در طی دو مرحله پیش‌فروش زمین مجازی در این بازی به ارزش بیش از 1300 اتریوم برای شرکت سازنده به ارمغان آورده است. انتظار می‌رود سومین مرحله از پیش فروش نیز پیش از راه‌اندازی بازی در نیمه‌ی دوم سال 2020 عملکرد مناسبی داشته باشد.

نظر شما نسبت به به‌کارگیری تکنولوژی بلاکچین در ساخت بازی چیست؟ آیا موفقیت پیش‌فروش بازی سندباکس در عناوین دیگری نیز تکرار خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا